anneleenb.reismee.nl

rugzak gepakt..

Hee allemaal..

Vandaag mijn 'rugzakje' gepakt... (ik had hem groter gedacht.. Viel dat even tegen...

Undecided
Normaal doe ik dat altijd een week van te voren.. Dan leg ik een hele stapel op mijn bed enelke dag haal ik iets weg.... Tja ieder zijn gewoontentoch??
Wink

Deze keer gelijk maar goed gedaan!! Duurde toch langer dan ik dacht.. Maar t gros heb ik wel voor elkaar geloof ik.. Moet alleen mijn duikbril nog even opsnorren..Niet vergeten!!! O ja, mijn loop schoenen ook nog.. Zo zie je maar.. Nog niet helemaal klaar..

Dan morgen lekkerSinterklaas vieren met de familie.. Gezellig! Dinsdag morgen heel vroeg bepakt en bezakt naar schiphol!!

Tijd vliegt!!!

Liefs, Anneleen

Reacties

Reacties

Paula

Nou, 'geniet' nog even van het Hollandse weer, maar vooral van je familie dit weekend. Alvast een hele goede reis!

Groetjes Arjan, Paula & Max!

Annemarie

Heeeej, het lukte ons 2 weken geleden niet meer om nog langs te komen.. sorry... maar we wensen je nu het zo dichtbij komt een heeeeeeeeeeele goede reis toe en we zullen aan je denken!!! we houden je verhalen in de gaten hoor! Groetjes René, Annemarie en Sanne

Laura

He Anneleen,
Je laatste daagjes nog in Nederland, geniet nog even van alle Hollandse dingen en natuurlijk je familie!
Heel veel plezier, take care, en een goed reis toegewenst! Ben zo benieuwd naar wat je allemaal gaat beleven, ervaren en doen...
Ik ga je blog volgen hoor!
Heel veel liefs, Laura

wout

nou daar ga je dan, veel plezier en pas goed op jezelf

Annette

Heel veel plezier tijdens deze superreis! Geniet ervan.
We houden jullie verhalen in de gaten.
Groetjes Annette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active