anneleenb.reismee.nl

Geland..

Hee allemaal..

Vandaag aangekomen in Australie... Via Bangkok naar Taiwan naar Sydney. Vanuit t vliegtuig wast ondergelopen gebied nog heel goed te zien! In 2 daagjes de hele wereld over gevlogen. Raar idee hoor!! Gelukkiggeen koorts meer..Had maandag opeens griepje te pakken..

Sealed
Dinsdag nog niet helemaal helder.. Met alsgevolg net nog een aantal dingetje vergeten mee te nemen.... Don't worry! Alles is te koop..

Moet echt nog even aant idee wennen en nog steeds dat ik hier langer dan zomaareen paar weekjes ' blijf' Morgen eerste dagje Sydney verkennen.. Ben benieuwd.. Zin in!

Vanavond vroeg mijn bed in. .Even Jetlag er een beetje uit slapen..

O ja..Blijkt dat het tijdsverschil hier maar 10 uur is.. dus geen 12 uur. .Zoals ik dacht. .Wel handig om te weten!

Ga een hapje eten.. Tot de volgende keer!

Doeg!!!

Liefs, mij

Reacties

Reacties

Marije

Fijn te horen dat je een goede reis hebt gehad! Heel veel plezier bij het verkennen van de omgeving!!
X Marije

Joost

Succes! Groet, Joost

andrea

Heey Leen, fijn dat je goed bent aangekomen! Geniet maar daar!
Ik weet niet of je je sms krijgt... dus ook zo... Wij hebben gi een docher Anna gekregen, alles goed!
Groetjes Andrea

Elsemieke

heey zussie!! fijn dat je er bent! heel veel plezier en vergeet geen foto's te maken he ;p
xxxxxxxxx

Andria

Fijn om te horen dat je een goede reis hebt gehad!
En nu gaan genieten en nog eens genieten.

Liefs Andria

wout

fijn dat je goed en koortsvrij bent aangekomen, gauw een broodje kangoeroe en dan al jumpend je bed in en SSSSlapen!!

Cathrien

Zorg goed voor jezelf. Morgen Sydney in en dan de camera mee. Geniet ervan!

xCathrien

je duikertje

hey hoi , hoop dat je lekker geslapen hebt.
on your first day in Australie.
ik was blij dat ik je nog even aan de telefoon heb gehoord vandaag . wel ver weg hoor.
have a nice time in & a round Sydney to day.

liefs je duikertje xxxxx

Elsemieke

heyhey leuk dat je even belde!!! veel plezier!! waait hier best wel hard;p lekker fietsen met tegenwind...
xxxxxxx je zussie

Jan S.

Hee,
Veel plezier daar! Als je nog tips nodig hebt over Sydney moet je het maar laten weten!

Groetjes,
Jan

diana

Ik heb je facebook gestuurd..xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active