anneleenb.reismee.nl

Bye Sydney.. Op naar Melbourne

Hee!!

Een laatste mailtje voor ik een regenachtig Sydny verlaat! Ja!! 't lijkt hier welHolland.... De temperatuur ishier ongeveer begin de twintig graden.. Heerlijk wennen dus.

De eerstetwee dagen waren best even wennen! Sydney is behoorlijk groot, zeker als je geen richtingsgevoel hebt. Ik loop zoveel, dat ik nu al dikkere kuiten ga krijgen, dus dat beloofd wat over 6 maanden..

Wink

Afgelopen vrijdag. De eerste echte dag hier. een hoop geregeld. Veel dingen waren nog niet op orde.. Ik schijn maar voor 3 dagen ingecheckt te hebben, terwijl ik van te voren zelf 5 dagen geregeld heb.. De stadraakt steeds voller. Allemaal backpackers die kerst en oud & nieuw hier willen vieren. Dus hoop dat ze toch nog een plaatsje voor mij hebben 't laatste dagje.. Er zijn een hoop backpackers die alleen reizen,

Vanaf zaterdag trek ik met een paar Duitse backpackers op. Beetje mijn leeftijd en reizen ook alleen. Erg gezellig.. Heel sociaal.. We hebben Engels maar als voertaal ingesteld. En al zeg ik t zelf.. Ik ga t nu al aardig spreken. Ongelooflijk! 3 dagen en ik begin al sommige worden Engels te denken..

Vrijdag en zaterdag avond wat wezen drinken in wat caffeetjes met Danny en Arne.. Was gezellig.. Daarnaast overdag zoveel mogeljk van de stad willen zien. Omdat het weer niet al te best is, ga ik er minder ver op uit dan ik dacht..

Zaterdag met mijn Chinese kamergenootje even door China town gewandeld en het Australisch Sydney aquarium bezocht en de Sydney Tower, verder veel door allerlei straten gesjokt.. Druk druk.. Veel straat artiesten. Erg gezellig allemaal..

Zondag met Arne en Danny naar Bondy beach gegaan. .Moest ik toch een keer gezien hebben!

Nou 't is echt veel kleinder dan ik dacht. En mijn eerste aanblik was een regenachtig Bondi, waar alle surfers en mensen aan t schuilen waren voor de onweer en regen.. ha ha...

Nou ja dan maar even wat drinken toch.. Daarna nog wel gezwommen. .Nou ja, meer golfje breken. Wat een golven!!! Geloof dat ik toch echt een ' wave proof' bikini moet gaan kopen.. Dit is niet te doen zo.. Wel erg gelachen.. Veel zout en zand gehapt...ha ha,Daarna nog wat geklommen op een aantal rotsen op slippertjes en met een te strakke broek.. Je raad t al.. Op z'n Anneleens naar boven (handen en voeten) met als gevolg eenbeschadigde zonnebril en schaafplekken.. maar wel heel wat mooie foto's rijker.. Nog wat gedronken in Bondi, waar techt ' gezien worden' is... Fitness kun je daar gewoon op straat doen!Als ik dat allemaal van te voren geweten had... had ik toch nog wat andere kleren in mijn tas gestopt.

Wink

Voor de gene die couchsurfing kennen. .Zelfs op dat plekje haddenze een couch!!! De foto krijgen jullie nog wel een keer te zien.

Helaas nog geen haaien gezien, maar ik blijf kijken!!

Morgen richting Melbourne en zo richting het Operah house!

Volgende mailtje isvanaf de farm. Sydney was in iedergeval leuk!!

Een dikkeozzie knuffel van mij!!!

Reacties

Reacties

Paula

Nou het begin is dan toch echt gemaakt nu!
Leuk om zo mee te lezen.

Liefs,
Arjan, Paula & Max.

bianca

Zo te lezen, heb je al heel wat meegemaakt in de paar dagen dat je er nu bent! Veel plezier in Melbourne!

Jan S.

Hoi,

Klinkt goed. Heb je ook nog gewandeld ten noorden van Bondi beach richting vuurtoren etc? Is ook erg mooi!
Ben wel benieuwd hoe Melbourne is, wil ik ook nog wel keer gaan kijken.

Groetjes,

Jan

Mirjam

Zo! Je hebt al veel beleefd! Geniet ervan!

Je bent een topper

X Mir

Marnix

Super! Wat een avonturen nu al. En ik maar zwoegen met dat brave klasje van jou... Heel veel plezier daar.

Kirsa

Leuk om zo je belevenissen een beetje te volgen. Ben benieuwd naar de foto's die je hebt gemaakt. Ik wens je heel veel plezier op de farm en ik kijk uit naar al je belevenissen!! Groet Kirsa

je duikertje

Zo zo , goed bezig geweest de laatste dagen daar in en rond om Sydney.
Big sity life.

op naar het betere werk on the farm.

have fun on the beach, be a ware of the sun & sharks!
Die lusten daar namelijk ook bikini''s hoor.
heel veel liefs XXXXX
je duikertje

Evelien

Hoi Anneleen
leuk om te lezen wat je in je eerste week allemaal al heb gedaan & beleeft. Veel plezier! En we blijven we je volgen!
Groetjes van Gertjan, Evelien & de meiden

wout

zat te beleven daar dus!
Over die haaien geen zorgen, met zulke kuiten kan die je nooit inhalen!

Irene Vinke

Hoi Anneleen,
Wat vet!! Klinkt goed om 7 maanden op reis te zijn! Misschien kom ik je nog wel ergens op zoeken. Ik heb ook een plan om te gaan!
Ik hoop dat je nog een plekje kunt regelen voor oud&nieuw. Succes! Veel plezier! Irene

Amanda Bolle

Hoi Zus,

What a experience! sounds fantastic~!haha. Chinese roomate? nice, how is the China town over there? can you buy instant noodle there. looking forward to see all photos...lol..

taking care of yourself~~!!!

love, XXX
Amanda & Jasper

Elsemieke

heyy leuk om alles beetje te horen!!
veel plezier op de farm en probeer maar of je kan paardrijden ;p niet beter gaan rijden dan mij he ;p haha heel veel plezier en pas op voor lieve kangaroes ;p (foto maken as je dr eentje ziet!! )
xxxxxxxxxxxx ons!!

`je duikertje

hey , mooie foto jij en het operahouse.

Hoop dat je het super naar je zin gaat hebben op de farm tussen all the nice animals.
Ben benieuwd naar je verhaal.

heel veel liefs.

je duikertje. XXXXX

Brenda

He avonturier!
Al veel gedaan zo te lezen. Bekeek net je kaart van Australie, maar wat een lange afstand is dat eigenlijk van Sydney naar Malbourne.

Ben benieuwd naar de rest van de foto's.

ilse

Hoi juf anneleen,gaat het goet in australie.
Ik mis u wel hoor! Waneer komt u Ookalwwer terug.
En nog pretige kerstdagen en een gelukkig nieuw jaar.
Groetjes Ilse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active