anneleenb.reismee.nl

great ocean road!!

Hee allemaal,

Even heel snel...

Vandaag maar eens foto's gedaan!! Wow dat moet ik toch beter bijhouden!! Heb er nog veel meer.. Wie weet ander keertje weer!!

Binnekort het hele verhaal hoor!! Great ocean road was gaaf!!!! foto's zeggen genoeg hoop ik, maar er volgen er nog meer!! Ga zo terug naar de farm! Vrijdag naar Adelaide voor Alice spring!! In 5 dagen is het een beetje kort om werk of een WWOOFadres te vinden... Dus even terug naar al mijn vriendjes en vriendinnetjes!

Gisteren nog even vrienden uit Duitsland in Melbourne ontmoet... Nu nog even Melbourne in!!

Heel veel liefs,

Anneleen

Reacties

Reacties

Paula

Hoi Anneleen! Leuke foto's weer! Volgens mij vliegt de tijd, of niet? Veel plezier weer!

Arjan, Paula
& Max.

Marlinde

Ha Leen! Weer mooi foto's! Klinkt allemaa leuk daar. Veel plezier met je duitse vrienden en succes op de farm.
Marlinde

Elsemieke

heyhey echt super leuk daar!!!!1 en super mooie foto's!!! wil er ook naar toe al was het alleen maar voor de natuur en kangaroes en koala's ;p haha binnenkort weer skypen he!!! veel plezier!!!!! en maak nog maar heel veel foto's om mij jaloers te maken ;p
groetjes ons!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ellen

Hoi Anneleen,
Leuk om al je verhalen te lezen, het was er nog niet van gekomen. klinkt allemaal wel heel erg spannend, vooral die slangen.
Geniet van de tijd en spannende dingen.
Ook vanaf deze kanten nog de beste wensen voor 2012

Groetjes (tante) Ellen(oom) leen en pim

Jens de Gijsel

Hey,

ik heb al even niet gekeken op je site
en zo te zien heb je in die tijd ook weer
veel beleeft.Ik wens je ook nog een gezellig leuk 2012.
Maar wat een leuke foto's echt super gaaf!
Ook hoop ik dat je nog veel plezier zult hebben!
Het zijn trouwens wel hele spannende verhalen.
Nou ik moet gaan.

doei
groetjes Jens

gerdina

hey Anneleen, veel plezier daar!
x moi

john

hey ozzie ,

Zit je nog onderwater?
En al weer onderweg naar de volgende bestemming ?
Om te werken of relaxen?

hier effe een duikje doen dit weekend brrrrrrrrrrrrrrr


liefs XXXXX

Have fun & take good care.


je duikertje.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active