anneleenb.reismee.nl

Feeling like a ozzie in the outback! 1

Cool
Hee allemaal!

Yes it's mee.. Lijkt of t een eeuwigheid geleden is dat ik achter de computer zat, maar eigenlijk maar 1 week!!! Wat was deze trip gaaf! The outback is echt geweldig! Ik ben een echt watermens, maar heb echt heel de ocean geen moment gemist!!!!!!

Maandag morgen heeeeeeeel vroeg begon mijn trip. Samen met Franzi (samen mee gewooft) en vriendin van haar op de bus gestapt. En onder deskundige begeleiding van onze super gids Ben richting Alice spring. Een 7 daagse trip!

Groep was gelijk al leuk! Allerlei nationaliteiten en niet zoals ik eerst dacht alleen maar Duitsers ha ha.. (Franzi vertelde me namelijk dat het een duitse groep zou zijn..)

Eerste dag van Adelaide richting Quorn.. In een busje richting de desert.. Veel toiletstops gemaakt ;-) Met meiden aan boord heb je dat.. Dus lekker veel foto's kunnen maken. Sfeer was echt relaxed. Veel kangaroo's onderweg! Veel Nederlands gepraat. Jaah, vier Nederlandse meiden aan boord!!dan krijg je dat.. Slecht voor mijn Engels.. ;-)

In de avond aangekomen in ons meest luxe verbijf tijdens onze trip. Een soort van motel. Een Dutchmens Stern hike gedaan van 8 km.. Heet, maar op de top prachtige foto's gemaakt. Temperatuur is hier echt 39 graden of zoiets. Begin nu ook hitte uitslag te krijgen. Eindelijk de Australische zomer hitte!!! pffff! Moe en voldaan 's avonds aan de bbq.. Voor t eerst kangaroo gegeten! Erg lekker!! O ja t gebied waar we zaten heette de Flinders Ranges.. Veel verlaten dorpjes. Schijnt hier een poos terug veel groener geweest te zijn en veel veeteeld, nu heel veel verlaten spookdorpjes.. Nou ja meer verlaten boerderijtjes eigenlijk in the middle of nowwhere.

Dag twee.. Niet al te vroeg opgestaan.. We verbleven deze dag in hetzelfde hostel., dus geen koffers inpakken ;-)) 6.30 vertrekken! (Ja!! hoor mij met niet te vroeg!! De rest van de week wordt t alleen nog maar gekker!! Iedere dag 4 of 5 uur vertrekken met de bus. En 's avonds heel laat in bed! Dus lekker geleefd!!

op naar een verlaten schaapsfarm in flinders range en vervolgens aboriginal art bekeken. Wow!! !Wat kan onze gids goed verhalen vertellen ( hij heeft Engels en geschiedenis gestudeerd. dus...)

En de tweede dag is nog niet voorbij!!! maar ga zo eerst een hapje eten.. Want van al dat hiken en klimmen en opaal zoeken (verhaal krijgen jullie nog te horen! ) verlies je wel wat kilo's!!

Wink
tot laters...!!

Reacties

Reacties

andrea

Ha Anneleen!

Leuk om je verslag weer eens te lezen joh! Zo te zien heb je het behoorlijk naar je zin. Geniet er lekker van! Hier is het lekker regenachtig, boehoe.
Bij jou beter (goed uitgekozen) lekker smeren maar, hihi. Als het maar niet van dat spul is waar je niet tegen kan he (denk aan kamp) want ja, dan houd je de mannen wel op afstand, hihi.

Bianca

Ha anneleen! Leuk om weer wat over je avonturen te lezen! Jij zult straks wel een aantal fotoboeken kunnen maken! Veel plezier nog ip deze trip. Ben benieuwd wat je hierna weer gaat doen, maar dat lezen we vast vanzelf weer! Groetjes bianca

wout

je zal wel nog vrolijker rond gaan springen daar, na dat kangaroo vlees!

Elsemieke

heyhey
lijkt idd erg lang geleden!!! lijkt me wel echt suuuuuuperr leuk!!!! wel warm ;p hahaha het opaal verhaal ;p ik denk dat ik ong weet waar het over gaat ;p zal ik je een taartje sturen?? (a) haha je hebt toch wel foto's gemaakt van de kangaroes??????!!! zijn zo grappig ;p heb je ook al "echte" aboriginals gezien?? lijkt me mooie cultuur!! omgeving lijkt me ook erg mooi!!! mis je wel or!!! veel plezier en we skypen zodra het kan!!!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxhvj heel veel plezier!!!! en veel foto's maken !!!!
xxxxxxxxxxx mieke en de rest

je duikertje .

Hey ,Opal Ozzy.
Ja dat is niet nix ,omin 40 graden te zoeken naar opaal.
Gelukig is het daar onder de grond een stuk koeler .
Stoer verhaal weer .
ik ben benieuwd naar de rest van het verhaal .

heel veel liefs van je duikertje.
geniet er van out there in the outback.

xxxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active