anneleenb.reismee.nl

working on the flowerfarm..

Ha lieve allemaal!

Eindelijk even internet.. Even- Wi-Fi bij de Mac onder het genot am eem family dinner box!! Ja dat gaat er wel in hoor!!!!!! Zitten hier gezellig met zijn drietjes te internettten..

Ben nu ruim drie weken op de farm! Hele leuke groep, maar het werk is zwaar. Haast elke dag vliegt e wel iemand uit, omdat hij niet functioneert.. Als je de auto van Gerry, de baas aan hoort komen is het altijd weer even spannend of je mag blijven..

De eerrste twee dagen planten.. Was erg snel.. Ha ha! Greg een andere werknemer had gezegd dat 4 bedden normaal was.. Dus ik werken werken.. Aan het eind van de dag 2,5.. Ik teleurgesteld.. Beleek dat hij een grapje maakte.. (vreemde humor!) 2,5 was schijnbaar heel goed! voro de eerste dag.. De tweede dag paar ontslagenmaar de baas was bij mij erg tevreden en de derde dag gepromoveerd tot wieden! Nou ja eventjes want toen als enige meid gepromoveerd tot plukker! In het weekend lekker naar t strand... Lange dagen, maar t betaald goed.. Helaas ben ik niet zo handig met een mes! En na twee dagen plukken begon ik mijn pols steeds meer te voelen!In getaped, maar t werd steeds erger en na nog 4 dagen heb ik me ziek gemeld voor t plukken.. Leek als of er krekels in mijn pols zaten en ik kon hem helemaal niet meer bewegen.. Leek beetje op gescheurde pees volgens Greg.. Gerry kondit alleen niet waarderen enzei mij dat er waarschijnlijkdie volgende week niet veelwerk meer was,.. Ben toen naar Tagarra (een winkelcentrum) geweest.. om een nieuwe telefoon (had ik perongeluk mee in de douche genomen..) en naar medicare voor mijn hand.. Na tien dagen zware pijnstillers en goed rust is het gelukkig stuk beter nu!!! In het weekend weer lekker naar het strand geweest met de groep.. Proberen we elk weekend te doen..

Die volgende maandag toch naar de meeting gegaan en Gerry was erg verbaasd dat ik er was, maar volgens mij mag hij me wel, want ik werd gelijk aan het werk gezet! pfff. Uniek, want als je iets mankeert word je normaal genegeerd.. Hij was naar mij altijd al heel geduldig, wel relaxed.. Nu al ruim een week cleanen.. Dat betekend dode bladeren uit de gerbera's halen.. 8 uur lang.. 6 dagen in de week.. Nou voorlopig heb ik dat dus wel genoeg gedaan! ;-) Elke morgen op de squad met Neill een vetnamees naar mijn stekkie.. 's middags tijdens de lunch en om 5 uur.. komt hij me weer ophalen...

Mijn billen zien helemaal blauw.. Heel wat kilo's lichter dus niet meer zoveel vet om mijn lijf en dan31 over een onverharde weg.. Dat wil wel op deijzeren stang.. Maar wel lachen hoor met zijn allen!

Kreeg afgelopen tijdens het werk een heerlijke ijscoffee en nieuwe handschoenen van June een andere vietnamees! Wat was ik blij met mijn coffee.. Tempo was gelijk dubbel zo hard.. ha ha..

Na t werk gesloopt, maar in de keuken is het een gezellige vieze bedoening! Mannen kunnen echt niet schoonmaken! We zijn nu nog maar met 3 meiden dus dat wordt wat.. Wel erg gezellig. En in t weekend meestal een kampvuur, na t strand.. Wel uitkijken voor slangen en spinnen! want die zijn hier echt genoeg! Eentje is er al gebeten door een spin, maar ik ben ze nog niet tegengekomen gelukkig!!

Iedereen smerig, slikkerig!Gaan er helaas steeds meer van ons groepjeweg! Wel jammer want t was een hele leuke groep!Nou jullie horen binnenkort nog meer hoor! Waarschijnlijk ga ik hier ook mijn verjaardag vieren! Komt al dichtbij!!! Ga zo maar weer eens terug naar de farm, morgen vroeg aant werk!

Hoop met jullie ook alles goed!!!!!

Lukt me niet iedereen persoonlijk te mailen, maar was leuk even de paar smsjes!!!

Dikke knuffel..!!

Anneleen

Reacties

Reacties

Paula Pot

Geeft helemaal niks hoor dat je niet iedereen persoonlijk kunt mailen ed. Het is super leuk om je op deze manier te kunnen volgen!

Liefs,
Arjan, Paula
& Max.

Kirsa

Heb hard gelachen om de 'vetnamees' denk een typefoutje? En hoe doe je dat met je mobiel onder de douche??? Maar goed weer een hele belevenis erg leuk om te lezen dat je het erg naar je zin hebt. Geniet er maar lekker van! En mocht er voor je verjaardag geen berichtje meer komen dan alvast van harte

Elsemieke

heyhey
was leuk om je even weer te spreken!! je kaartje is al een week onderweg dus ben benieuwd wanneer je hem leest ;p mn vakantie is nu bijna voorbij... :( nu staat dr een drukke maand vol muziek voor de deur :) altijd leuk!!
veel plezier en oppasse voor alle enge beesten!! groetjes en dikke knuf van ons allemaal

Bianca

Ha Anneleen,
Leuk om weer een berichtje van je te lezen! Jij kunt zo de bloemenhandel in lees ik wel haha. Maar wel fijn dat je werk hebt kunnen vinden!
Veel plezier met de dingen die je komende periode weer gaat doen!
Groetjes, ook namens de rest van de familie Storm

je duikertje

Hey hoi Harde werk ster. en zeeuwse bloemen meisje.
het verhaal is weer eg leuk , zou je graag eens bezig zien tussen al die bloemen.
Geniet er van .

tot snel ,
je duikertje . XXXXX
wees voorzichtig met de pols
je duiketje

wout

Je bent wel het "bloemetje"in huis daar!
Mooi bericht, maar J.....s wat moet jij daar werken zeg!
En zere pols en billen op de koop toe.
Het kan niet op!
Maar zo te lezen geniet je er volop van!

patricia

hoi anneleen, het gaat goed daar he? zo te lezen heb je het super goed naar je zin.ik volg je verhalen verder en geniet ervan. groetjes

nicole

van harte gefeliciteerd met je verjaardag
gr ben nicole en dylan

diana

Heyy anneleen,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuk feesie van!
Groetjes van ons uut kruuninge x

angelique igor bjorn yannick

hey anneleen gefeliciteerd met je verjaardag
je verhalen en fotos zijn supper mooi ik hoorde dat het nu alleen niet zo geweldig weer was regen net als hier

gr van ons xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active