anneleenb.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hee allemaal!!!

Leuk dat je even komt buurten! Ik ga jullie op de hoogte houden van mijn avonturen..

Wink
.. Binnenkort kun je hierook regelmatignieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind.. (nou ja dat ga ik proberen ...) en waar ik ben geweest!

Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Leuk om je nog eens een keertje terug te zienop mijnreislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Tongue out

Liefs,

Anneleen

Laughing

Reacties

Reacties

Asmara

HoiiHoii,
Veel suc6 in Australië !!
Wel veel foto’s enzo erop zetten he !!
‘x

Lisa

Veel plezier!

xx

Isabelyeeeahh

hee juffie ik vind het echt jammer dat je weg gaat maar het is tog wel heel leuwk dat je naar australie gaat xx isabel uit 7b

andrea

Heey Leen,
Succes met alle laatste dingen die je moet regelen! Ben erg benieuwd naar alle verhalen. Ga in ieder geval maar heel erg genieten!
xxx

Paula

Hoi Anneleen!

Wij wensen je een goede reis, mooie ervaringen en vooral veel plezier toe!

Groetjes,
Arjan, Paula
& Max

Elsemieke

heey zussie!!!
ga je missen... maar wel erg leuk!!! heel veel plezier!!!
veel foto's maken hea!!
xxxxxxxx je zusje
ps. we gaan wel skypen he!! en ik ga je volgen op deze site ;p

anneleen

Hee zussie, Ik ga je ook missen hoor!!! We gaan zeker skypen!
xxxxxx

cathrien

Heey Anneleen,
Heb je gemist tijdens het etentje. Ga vooral veel genieten van Australië! Ik blijf je volgen, dan geniet ik ook een beetje mee.
x groetjes, cathrien x

wout

ga je ook volgen op je avonturlijke reis!
Hoop wel dat je na al die verre reizen ook weer eens een keer in Nijmegen komt!

jasmijn

heey jufie
ik hoop dat je er een leuke tijd door maakt zal u wel missen xx

je duikertje

hey hoi , ja rond deze tijd ben jij bijna in Sydney geland. hoop dat je een beetje oke vlucht heb gehad.
sux 6 de eerste week in Australie. have fun .
Heel veel liefs xxxxx
john

ik kijk uit naar je verhalen .

Jens

Hoi juf anneleen

Ik hoop dat het goed gaat met je
en dat je mooie dieren tezien krijgt en mooie beelden
Ook wens ik je prettige kerstdagen en een fijn 2012
Er is helaas ook een verdrietige melding: de eerste kip is over gereden en drie dagen later de tweede dus geen kippen meer helaas

groetjes.Jens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active